Νέα

Γιατί να επιλέξω το TikTok για την επιχείρησή μου;

  1. Οι ενεργοί χρήστες του TikTok, με βάση τα στατιστικά του περασμένου έτους, προβλέπεται ότι αυξάνονται περίπου κατά 8% ετησίως.
  2. Απλή και εύκολη προσέγγιση όσον αφορά στην κοινοποίηση περιεχομένου. Πολλές μεγάλες επιχειρήσεις συνηθίζουν να ανεβάζουν χιουμοριστικά βίντεο, αυθόρμητα στιγμιότυπα από την καθημερινότητα εντός της επιχείρησης, behind the scenes αποσπάσματα από τα γυρίσματα των marketing διαφημίσεών τους, κ.ά.
  3. Η χρήση hashtags μπορεί εύκολα και γρήγορα να οδηγήσει το περιεχόμενό σας στα popular trends αυξάνοντας τις προβολές του βίντεο και κατ’ επέκτασιν το ενδιαφέρον για τις αναρτήσεις σας και τις πωλήσεις των προϊόντων/υπηρεσιών σας.
  4. Η καθημερινή αλληλεπίδραση των χρηστών με την πλατφόρμα ανέρχεται κατά μέσο όρο στα 33 λεπτά την μέρα, ενώ οι ενεργοί χρήστες παγκοσμίως είναι ήδη 4,8 δισεκατομμύρια.
  5. Το βίντεο είναι πιο αποδοτικός τρόπος για διαφήμιση, από την εικόνα και το κείμενο.
  6. Το Οργανικό Reach (Organic Reach) για την επωνυμία μιας εταιρίας μπορεί να φτάσει περίπου το 118%.
  7. Budget-Friendly: Δαπανώντας μικρότερο χρηματικό ποσό σε διαφημίσεις, συγκριτικά με άλλες social media πλατφόρμες, μπορείτε να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά στις προβολές, την αλληλεπίδραση με πελάτες και κατά συνέπεια τις πωλήσεις.
  8. Προσαρμογή του κοινού απεύθυνσης μιας διαφήμισης με γεωγραφικά κριτήρια: Μπορείτε να τρέξετε μια καμπάνια με βάση τη γλώσσα που μιλάει το κοινό σας, και να την περιορίσετε τοπικά, είτε να επιλέξετε πολλαπλές γεωγραφικές περιοχές για το κοινό απεύθυνσής σας. Έτσι, είναι στο χέρι σας να επιλέξετε εάν θέλετε να προσεγγίσετε αγορά σε παγκόσμια κλίμακα ή τοπικά.
  9. Μεγάλη γκάμα influencers για να επιλέξετε να συνεργαστείτε για την προώθηση της επωνυμίας και των προϊόντων σας, με αποτέλεσμα την αύξηση του κοινού σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *