Νέα

Κατασκευή Ιστοσελίδας & Eshop για Ασφαλιστές και Ασφαλιστικά Γραφεία

Οι εξελίξεις στο χώρο της υγείας και της ασφάλισης, η ορμητική εισβολή του διαδικτύου στη ζωή μας αλλά και οι τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τον COVID-19 άλλαξαν συνήθειες και δημιούργησαν νέες τάσεις στον χώρο των ασφαλιστών και των ασφαλιστικών εταιρειών.

Την τελευταία περίοδο καταγράφεται μια αύξηση ζήτησης από ασφαλιστές και ασφαλιστικά γραφεία με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής τους παρουσίας είτε μέσω μιας σύγχρονης και αποδοτικής ιστοσελίδας είτε μέσω μιας ενισχυμένης παρουσίας στα Social Media.

Στο παρακάτω κείμενο θα δούμε τι μπορεί να περιέχει μια ιστοσελίδα ενός ασφαλιστικού γραφείου αλλά και κάποιες συμβουλές ώστε να αποφύγετε παγίδες.

Η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας είναι η βιτρίνα σας στον κόσμο του διαδικτύου. Και είναι σίγουρο, ότι περισσότεροι άνθρωποι θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας, σε ένα δεδομένο χρονικό διάστημα, παρά το φυσικό σας χώρο/γραφείο.

Η ιστοσελίδα σας λοιπόν είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και θα πρέπει να είναι κατασκευασμένη βάσει των πιο σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων.

Γιατί ένα Ασφαλιστικό Γραφείο χρειάζεται πλέον ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα;

Ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί και νέες μέθοδοι ψηφιακής προβολής είναι πιο αποδοτικές σε σύγκριση με τις παλιές κλασσικές μεθόδους διαφήμισης (φυλλάδια, τηλεφωνικός κατάλογος, κλπ).

Οι περισσότεροι άνθρωποι, ακόμα και οι μεγαλύτερης ηλικίας, αναζητούν πλέον λύσεις μέσω του διαδικτύου, μέσω των μηχανών αναζήτησης.

Ειδικά στην περίοδο του COVID-19 μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών έχουν εκπαιδευτεί στη χρήση του διαδικτύου.

Η ιστοσελίδα δεν είναι απλά προέκταση της επιχείρησής σας στο διαδίκτο

Τι μπορεί να περιέχει η ιστοσελίδα ενός ασφαλιστικού γραφείου;

Όταν κατασκευάζουμε μια ιστοσελίδα είναι πολύ βασικό να έχουμε στο μυαλό μας τη δομή ή αλλιώς για να το πούμε πιο τεχνικά, το μενού της ιστοσελίδας.

Σε μια ιστοσελίδα ασφαλιστικού γραφείου, η βασική δομή της ιστοσελίδας θα μπορούσε να είναι η εξής:

Αρχική σελίδα. Η σελίδα αυτή πρέπει να είναι σχεδιασμένη με προσεκτικό τρόπο, αφενός να κερδίζει με την πρώτη ματιά την εμπιστοσύνη του πελάτη, αφετέρου να δίνει με μεστό και περιεκτικό τρόπο και με χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων (πχ slider) βασικές και ουσιαστικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Η Εταιρεία. Στη σελίδα αυτή πρέπει να παρουσιάζονται πληροφορίες για την εταιρεία σας.

Υπηρεσίες / Ασφαλιστικά Πακέτα. Σελίδα που θα παρουσιάζει όλες τις υπηρεσίες που παρέχετε και η οποία θα οδηγεί σε ξεχωριστές σελίδες για κάθε υπηρεσία.

Είναι σημαντικό αυτό γιατί σας δίνει πόντους στο SEO. Βασικό στοιχείο του SEO είναι η σωστή διάρθρωση της ιστοσελίδας σας, δηλαδή και ο χρήστης αλλά και η Google να καταλαβαίνουν τι είδους υπηρεσίες παρέχετε αλλά και ποιες είναι οι υπηρεσίες αυτές.

Για παράδειγμα αν οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι:

  • Ασφάλεια Υγείας
  • Ασφάλεια Ζωής
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Σκάφους
  • Αποταμιευτικά και Επενδυτικά Προγράμματα

τότε η καθεμιά από αυτές πρέπει να παρουσιάζεται με διαφορετικό κείμενο, σε διαφορετική σελίδα.

Νέα. Στη σελίδα αυτή πρέπει να παρουσιάζονται διάφορα νέα τα οποία έμμεσα θα προβάλουν την επιχείρησή σας. Και αυτή η σελίδα παίζει τεράστιο ρόλο στο SEO, δηλαδή στο να είναι η ιστοσελίδα σας ψηλά στα αποτελέσματα αναζητήσεων της Google. Η Google ζητάει φρέσκο περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα και τα “Νέα” σε μια ιστοσελίδα είναι ο ιδανικός τρόπος για να πετύχετε κάτι τέτοιο.

Συνεργάτες. Στη σελίδα αυτή θα μπορείτε να προβάλλετε τους συνεργάτες / συνεργασίες. Μπορείτε επίσης να παρουσιάζετε κάποιο πελατολόγιο το οποίο διαθέτετε. Αν για παράδειγμα το Ασφαλιστικό σας γραφείο έχει αναλάβει μια μεγάλη εταιρεία, είναι σημαντικό αυτό να το επικοινωνείτε με εν δυνάμει πελάτες σας που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας.

Επικοινωνία. Σελίδα με στοιχεία επικοινωνίας, φόρμα επικοινωνίας και χάρτη. Είναι σημαντικός ο χάρτης αλλά και η προβολή σταθερού τηλεφώνου και όχι μόνο κινητού, γιατί δείχνει ότι έχετε γραφείο και αυτό είναι σημείο υπεροχής σε σύγκριση με ανταγωνιστές που δεν διαθέτουν γραφείο.

Τι πρέπει να προσέξετε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας!

Πολλές εταιρείες υπόσχονται κατασκευή ιστοσελίδας με 150-200€.

Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα.

α. Να μην παραλάβετε αυτό που σας υποσχέθηκαν.

β. Για κάθε μετέπειτα αλλαγή και προσθήκη στο site να σας ζητάνε 200 & 300€, γιατί για τις αλλαγές αυτές είτε δεν θα σας έχουν δώσει πρόσβαση στο διαχειριστικό, είτε θα απαιτούνται γνώσεις κώδικα που δεν έχετε.

Όπως δεν υπάρχει ασφάλιση αυτοκινήτου με 30€ το χρόνο, έτσι και δεν υπάρχει κατασκευή ιστοσελίδας με 200€.

Η κατασκευή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας απαιτεί χρόνο και κόπο από διαφορετικούς ανθρώπους. Είναι δεδομένο ότι αυτός ο χρόνος και ο κόπος δεν μπορούν να καλυφθούν με τα 150-200€ που υπόσχονται κάποιες εταιρείες.

Επίσης, πολύ σημαντικό: Μην χρησιμοποιήσετε κάποιο προκατασκευασμένο σχέδιο (φασόν) που θα χρησιμοποιήσουν και εκατοντάδες άλλοι ασφαλιστές. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει πραγματικά να έχει ένα ξεχωριστό σχεδιασμό.

Τι μπορεί να κάνει τη σελίδα του Ασφαλιστικού σας Γραφείου ξεχωριστή;

Η ιστοσελίδα σας μπορεί και πρέπει να ξεχωρίζει. Και αυτό που θα την κάνει να ξεχωρίσει, πέρα από το ξεχωριστό σχεδιασμό (design) είναι και ένα περιεχόμενο το οποίο θα κεντρίζει το ενδιαφέρον του χρήστη.

  • Η ιστοσελίδα σας θα μπορούσε να παρέχει στον πελάτη σας όλα τα απαραίτητα έγγραφα, πιστοποιητικά ασφάλισης, κλπ, μέσα από μια περιοχή πελατών, στην οποία ο πελάτης να έχει πρόσβαση με κωδικό πρόσβασης. Ο πελάτης σας νιώθει κομμάτι της επιχείρησής σας, καθώς αποτελεί κομμάτι της ιστοσελίδας του ασφαλιστικού ας γραφείου.
  • Η ιστοσελίδα σας θα μπορούσε να μετατραπεί σε eshop μέσω του οποίου να πουλάτε διάφορα ασφαλιστικά πακέτα και προγράμματα. Μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό το κάνουν ήδη και σίγουρα αποτελεί μια τάση η οποία θα κατακλύσει την ασφαλιστική αγορά.
  • Οι προσφορές που βγάζετε ανά διαστήματα θα πρέπει να παρουσιάζονται μέσα από την ιστοσελίδα σας. Σε συνδυασμό με κάποιες καμπάνιες στα Social Media σας δίνεται μια καταπληκτική ευκαιρία να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.
  • Χρησιμοποιείστε φόρμες και call to actions (κουμπιά προτροπής). Δώστε στην ιστοσελίδα σας ένα σύγχρονο και ελκτικό design.
  • Ενσωματώστε στην ιστοσελίδα σας reviews πελατών. Ζητήστε από πελάτες να γράψουν κάτι για εσάς, είτε στην Google, είτε στη σελίδα σας στο Facebook. Ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών δίνει σημασία στα reviews πελατών.

Ελάτε σε επικοινωνία με την WEB PROGRESS και ζητήστε προσφορά για κατασκευή ιστοσελίδας ή eshop

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *