Νέα

Η σημασία των testimonials (μαρτυρίες πελατών) στην ιστοσελίδα σας

Γιατί οι μαρτυρίες είναι τόσο σημαντικές

Οι μαρτυρίες πελατών (testimonials) όσων χρησιμοποίησαν το προϊόν ή την υπηρεσία σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να πείτε σε πιθανούς πελάτες πως το προϊόν ή η υπηρεσία που παρέχετε κάνει o,τι ακριβώς ισχυρίζεστε ότι κάνει.

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξετε πως είστε αξιόπιστοι και ειδικοί στον τομέα σας.

Έρευνες έχουν δείξει πως πάνω από το 70% των καταναλωτών διαβάζουν τις αξιολογήσεις πριν προχωρήσουν σε μια αγορά, ενώ σε έρευνα που χρηματοδοτήθηκε από την Zendesk διαπιστώθηκε ότι το 90% των συμμετεχόντων επηρεάστηκαν από τις θετικές κριτικές σχετικά με τις αποφάσεις για τις αγορές που έκαναν.

Οι μαρτυρίες θα πρέπει να είναι αυθεντικές και να ξεχωρίζουν για το πόσο ικανοποιημένοι έμειναν οι πελάτες σας με αυτό που τους παρείχατε.

Πώς να συγκεντρώσετε μαρτυρίες πελατών

Κάθε φορά που ένας πελάτης σας είναι ικανοποιημένος με το προϊόν ή την υπηρεσία σας ζητήστε του να σας γράψει μια μαρτυρία.

Στείλτε e-mail σε πελάτες σας και ζητήστε να σας γράψουν τα σχόλια τους για την επιχείρηση σας και το προϊόν/υπηρεσία που χρησιμοποίησαν.

Άλλες πηγές μαρτυριών των πελατών σας αποτελούν τα social media. Τα reviews από την σελίδα σας στο Facebook και το YouTube καθώς επίσης και τα recommendations του LinkedIn μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως testimonials. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε reviews που έχετε πάρει μέσω της Google ή αν διιαθέτετε τουριστική επιχείρηση, reviews που λάβατε μέσω της booking, του TripAdvisor και της πλατφόρμας Airbnb.

Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η συγκατάθεση των πελατών σας για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τα σχόλια τους στην ιστοσελίδα σας.

Αν τα σχόλια περιλαμβάνουν το πλήρες ονοματεπώνυμο του πελάτη αλλά και την επωνυμία της επιχείρησής του, τόσο το καλύτερο για εσάς, αφού η αναφορά των στοιχείων του πελάτη προσθέτει αξιοπιστία στην μαρτυρία (testimonial).

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω αποτελεσματικά τις μαρτυρίες

Αφιερώστε ένα κομμάτι της αρχικής σας σελίδας στις μαρτυρίες. Βάλτε τις μαρτυρίες κοντά σε ένα call-to-action κουμπί και δείτε αν θα ανέβουν οι πωλήσεις σας.

Μπορείτε να αφιερώσετε μια ξεχωριστή σελίδα στις μαρτυρίες και να τις κατηγοριοποιήσετε με βάση τους χρήστες. Για παράδειγμα αν οι υπηρεσίες σας απευθύνονται σε διαφορετικές ομάδες χρηστών θα μπορούσατε να κατηγοριοποιήσετε τις μαρτυρίες των διαφορετικών ομάδων χρηστών.

Θυμηθείτε ότι οι αναφορές στον τύπο ή σε ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης της επιχείρησής σας αλλά και βραβεία που έχετε λάβει, είναι επίσης εξαιρετικής σημασίας αξιολογήσεις που πρέπει να τις εντάξετε στην ιστοσελίδα σας.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χρησιμοποιήσετε μια μαρτυρία είναι να δημιουργήσετε ένα video που να έχει δημιουργηθεί με επαγγελματικό τρόπο ώστε να είναι πιο αληθινό και αποτελεσματικό σε σχέση με ένα διαφημιστικό βίντεο.

Θα μπορούσατε επίσης να συμπεριλάβετε τα testimonials σαν case study. Για παράδειγμα, δείτε με ποιον τρόπο μια επιχείρηση αύξησε τις πωλήσεις της χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας.

Συμπέρασμα

Η αξιοπιστία είναι απαραίτητη για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Η σωστή χρήση των μαρτυριών μπορεί να βοηθήσει πολύ στην προώθηση της επιχείρησής σας. Ξεκινήστε από σήμερα να ζητάτε μαρτυρίες από τους πελάτες σας και αφιερώστε έναν μέρος της ιστοσελίδας σας σε αυτές.

Χρησιμοποιείστε τα testimonials ειδικά στην περίπτωση που πελάτες σας είναι μεγάλες επιχειρήσεις και γνωστά brands.

Πηγές στατιστικών:

https://neilpatel.com/blog/social-proof-factors-2/

https://www.zendesk.com/resources/customer-service-and-lifetime-customer-value/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *