Νέα

Τα 3 πιο σημαντικά Social Media για να προωθήσετε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας

Τα πιο σημαντικά κανάλια για την προώθηση της ιστοσελίδας της επιχείρησής σας είναι τα κοινωνικά δίκτυα (social media). Αρκετές φορές όμως αυτό που προβληματίζει τους ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων είναι η επιλογή του κατάλληλου κοινωνικού δικτύου καθώς η χρήση όλων των κοινωνικών δικτύων σαν μέσο διαφήμισης της επιχείρησης μας είναι πιο δαπανηρή και απαιτεί αρκετό χρόνο. Κάνοντας μια πιο εστιασμένη προσέγγιση βάσει των στόχων μας μπορούμε να επιλέξουμε το κοινωνικό δίκτυο το οποίο θα είναι για την επιχείρηση μας πιο αποτελεσματικό. Έχοντας λοιπόν αυτό υπόψη θα εξετάσουμε μερικές από τις πιο σημαντικές πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων με σκοπό την προώθηση της ιστοσελίδας μας.

Facebook

Το Facebook πρέπει να είναι στη λίστα με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για κάθε ιστοσελίδα. Οι αριθμοί των χρηστών είναι συγκλονιστικοί, 2,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook τουλάχιστον μία φορά το μήνα και 1,15 δισεκατομμύρια κάθε μέρα. Σημαντικό είναι επίσης ότι είναι δημοφιλές στις περισσότερες ηλικιακές κατηγορίες και σε πολλές χώρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, έχει 3 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας άνω των 65 ετών και 12 εκατομμύρια ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών. Τέλος προσελκύει εξίσου τους άνδρες και τις γυναίκες, με ισάριθμους αριθμούς σε κάθε ηλικιακό εύρος.

Το Facebook είναι ένα ιδανικό κοινωνικό δίκτυο για να δημοσιεύσετε κάτι σχετικό με την ιστοσελίδα σας, καθώς οι χρήστες μπορούν να κάνουν like, να μοιραστούν αυτό που δημοσιεύσατε και να το σχολιάσουν, συμβάλλοντας έτσι στη διάδοση του περιεχομένου σας σε ένα ευρύτερο κοινό. Επίσης οι διαφημίσεις στο Facebook,  είναι συχνά λιγότερο δαπανηρές σε σχέση τα Google Ads και έχουν το σημαντικό πλεονέκτημα της εξειδικευμένης στόχευσης. Οι χρήστες προσφέρουν πολλές προσωπικές πληροφορίες στο Facebook και έτσι η στόχευση στο κοινό που θέλετε είναι αρκετά αποτελεσματική.

Instagram

Μέρος της οικογένειας Facebook πλέον, το Instagram είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα που αποδεικνύεται οτι χρησιμοποιείται ευρέως από  τους νέους. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 80% των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών έχουν λογαριασμούς Instagram και ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει το 60% των συνολικών χρηστών του Instagram του Ηνωμένου Βασιλείου, ο οποίος σήμερα είναι 17 εκατομμύρια. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο αριθμός των χρηστών είναι 700 εκατομμύρια.

Η ουσιαστική διαφορά μεταξύ του Facebook και του Instagram είναι ότι το Instagram επικεντρώνεται στο να αφήνει στους χρήστες να μοιράζονται τις φωτογραφίες και τα βίντεο τους. Υπό αυτή την έννοια, φαίνεται να συνδυάζει χαρακτηριστικά του Facebook και του YouTube για όσους ενδιαφέρονται για την προβολή οπτικού περιεχομένου.

Αυτό καθιστά το Instagram ιδανικό μέρος για να μοιράζεστε εικόνες και βίντεο από την ιστοσελίδα σας. Ανάλογα με το αν παρέχετε υπηρεσίες που θέλετε να προωθήσετε ή προϊόντα που θέλετε να πουλήσετε μπορείτε να ανεβάσετε φωτογραφίες προϊόντων ή portfolio της εργασίας που κάνετε.

Ένα πλεονέκτημα της χρήσης του Facebook και του Instagram είναι ότι μπορείτε να συνδέσετε τους λογαριασμούς. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δημοσιεύσετε εικόνες από το Facebook στο Instagram και αντίστροφα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Facebook Messenger για να συνδεθείτε με το Instagram, αν και το Instagram διαθέτει το δικό του σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων το Instagram Direct. Το πιο βασικό ωστόσο είναι ότι το Facebook και το Instagram διαθέτουν κοινή διαφημιστική πλατφόρμα (δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων).

YouTube

Το YouTube είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πιο δημοφιλείς ιστότοπους στον κόσμο, γεγονός που το καθιστά ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ. Επίσης είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα παρουσιάζει τεράστιο δυναμικό από πλευράς marketing για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησής σας.

Ένας άλλος μεγάλος λόγος για τον οποίο το YouTube είναι μια τόσο ελκυστική επιλογή για σκοπούς μάρκετινγκ είναι ότι όλα αφορούν το βίντεο – και το βίντεο είναι το απόλυτο trend αυτή τη στιγμή. Το βίντεο έχει αποδειχθεί ως μία από τις καλύτερες μορφές περιεχομένου όσον αφορά τις αντιδράσεις και την διαδραστικότητα με το κοινό.

Το γεγονός όμως ότι το YouTube είναι μια τόσο δημοφιλής πλατφόρμα σημαίνει επίσης ότι υπάρχει πολύς ανταγωνισμός. Σύμφωνα με τον Statista, από τον Ιούλιο του 2015, 400 ώρες βίντεο μεταφορτώνονται στο YouTube κάθε λεπτό. Επομένως, αν θέλετε να έχετε επιτυχία στο YouTube, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε τον χρόνο και τους πόρους για τη δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου σε σταθερή βάση.

Είναι λοιπόν το YouTube η σωστή λύση για την επιχείρησή σας; Ναι, στις περισσότερες περιπτώσεις. Αν πουλάτε προϊόντα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προβάλλετε, να τα προωθήσετε και να διαφημίσετε όλες τις χρήσεις τους. Εάν είστε εταιρεία B2B, θα σας βοηθήσει να επεκταθείτε.

Είδαμε παραπάνω τα 3 πιο σημαντικά Social Media για την digital παρουσία μιας επιχείρησης.

Τι πρέπει να κάνετε εσείς;

1. Χρειάζεστε business accounts σε Facebook, Instagram και Youtube. Να δημιουργήσετε δηλαδή επαγγελματικές σελίδες/λογαριασμούς σε αυτά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορεί να μοιάζει εύκολο, ο καθένας πλέον μπορεί να δημιουργήσει μια σελίδα στο Facebook, ωστόσο η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook διαφέρει από την δημιουργία μιας επαγγελματικής σελίδας στο Facebook με σωστό τρόπο. Τα κείμενα (μήκος, ύφος, keywords, κλπ) και οι εικόνες (χρώματα, διαστάσεις, κλπ) παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση που θα έχει η επαγγελματική σας σελίδα στο μέλλον.

2. Χρειάζεστε posts με ποιοτικό περιεχόμενο. Δεν είναι όλα τα posts ίδια. Και ο τρόπος που θα “σερβίρετε” το post, παίζει ρόλο στην απόδοσή του.

3. Χρειάζεστε διαφημιστικές καμπάνιες. Με δημιουργία Ad Groups, Custom Audiences, με χρήση του Facebook Pixel στην περίπτωση του Facebook/Instagram.

Αυτές τις 3 εργασίες αν κάποιος δεν είναι βαθύς γνώστης του Digital Marketing στην πράξη, δεν μπορεί να τις κάνει μόνος του.

Αυτές τις εργασίες μπορούμε να τις κάνουμε εμείς στην Web Progress, για εσάς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *