Κυριακή, 31 Μαρτίου 2019

11πμ – 6μμ

Πολυχώρος APODEC, Θεσσαλονίκη (Στρατηγού Σφέτσου 3)

70.00 + ΦΠΑ

Εξαντλημένο

Θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε τις δύο πιο διαδεδομένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με τρόπο κερδοφόρο για την επιχείρηση σας;

Μπορείτε μέσα από την σωστή χρήση του Facebook και του Instagram να αυξήσετε την φήμη της επιχείρησης σας και τις πωλήσεις σας.

Αυτό το σεμινάριο έχει στόχο να παρουσιάσει όλες τις βασικές λειτουργίες του Facebook και του Instagram καθώς επίσης και  όλα τα απαραίτητα βήματα για την δημιουργία και διαχείριση επιτυχημένων καμπανιών.

Ο τρόπος δημιουργίας διαφημίσεων στο Facebook βελτιώνεται και αλλάζει διαρκώς.

Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί λίγα χρόνια πριν, όταν ξεκίνησε το Facebook να παρέχει την δυνατότητα δημιουργίας και προβολής διαφημίσεων, ότι θα φτάναμε σε ένα σημείο να μπορούμε να δημιουργήσουμε διαφήμιση η οποία θα απευθύνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο και στοχευμένο κοινό.

Το μεγάλο πλήθος των διαφημίσεων και η ευκολία με την οποία δημιουργούνταν από τον μέσο χρήστη έφερε το Facebook Pixel το οποίο πραγματικά φέρνει σαρωτικές αλλαγές στον χώρο του Facebook Marketing.

Η εποχή της απλής διαφήμισης «boost a post» επιλέγοντας ηλιακιακό κοινό, τόπο διαμονής και ενδιαφέροντα έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Πλέον μια διαφήμιση στο Facebook για να είναι επιτυχημένη πρέπει υποχρεωτικά να κάνει χρήση του Facebook Pixel και των Custom Audiences (περισσότερες πληροφορίες εδώ). Πρέπει η διαφήμιση αυτή επίσης να έχει δημιουργηθεί είτε μέσα από τον Ads Manager είτε μέσα από τον Business Manager.

Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος του σεμιναρίου θα δούμε:

Facebook

  • Πώς να δημιουργήσουμε με σωστό τρόπο μια επαγγελματική σελίδα
  • Τι αλλαγές απαιτούνται να γίνουν σε μια υπάρχουσα σελίδα
  • Πώς να διαχειριζόμαστε τις αναρτήσεις μας
  • Πώς να δημιουργούμε εκδηλώσεις για να προσελκύσουμε νέους πελάτες
  • Πώς δημιουργούμε διαγωνισμούς
  • Πώς αντιμετωπίζουμε αρνητικά reviews και σχόλια.

Instagram

  • Πώς να δημιουργήσουμε επαγγελματικό λογαριασμό
  • Πώς μπορούμε να συγκεντρώσουμε followers
  • Πώς να κάνουμε σωστές αναρτήσεις και πώς να τις διαχειριζόμαστε

Facebook & Instagram Ads

  • Facebook Ads Manager
  • Πώς να αποφασίζουμε τι ποσό και για πόσο διάστημα να επενδύσουμε σε διαφήμιση
  • Πώς να διαβάζουμε τα αναλυτικά στοιχεία της πλατφόρμας και πολλά ακόμα μυστικά για μια επιτυχημένη επένδυση!
  • Facebook Business Manager
  • Facebook Pixel
  • Custom Audiences

Το workshop θα είναι διαδραστικό και ο κάθε εκπαιδευόμενος θα δημιουργήσει μέσα από το Ads Manager το Facebook Pixel.

Θα δημιουργήσει custom audience (δηλαδή κοινό στο οποίο θα απευθύνεται η διαφήμιση στο Facebook) χρησιμοποιώντας customer file (λίστα mail πελατών/χρηστών της ιστοσελίδας του) αλλά και website traffic (λίστα ανθρώπων που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα του – εφόσον διαθέτει ιστοσελίδα).

Θα επεξεργαστεί (προσθήκη/αφαίρεση/αλλαγή κύριου) τους τρόπους πληρωμής.

Θα δημιουργήσει διαφημίσεις και καμπάνιες διαφορετικών τύπων οι οποίες θα προβληθούν σε facebook ή/και σε instagram και οι οποίες θα βασίζονται στο Facebook Pixel και στα Custom Audiences.

Κατά την διάρκεια του workshop θα δούμε επίσης:

  • Πώς εγκαθίσταται το Facebook Pixel σε μια ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα (wordpress, joomla, opencart).
  • Όλες τις νέες λειτουργίες του Ads Manager και του Business Manager με στόχο να δημιουργούμε διαφημίσεις με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019, 11πμ – 6μμ, στον πολυχώρο APODEC, στη Θεσσαλονίκη (Στρατηγού Σφέτσου 3).

Για καλύτερη πρακτική εξάσκηση στο workshop προτείνεται να έχετε μαζί σας laptop.

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο, λόγω περιορισμένων θέσεων, είναι απαραίτητη η κράτηση θέσης.