Νέα

Μετάβαση στα Google Analytics 4

Από την 1η Ιουλίου 2023, τα Universal Analytics (UA), δηλαδή τα Google Analytics όπως τα ξέραμε, θα πάψουν να υπάρχουν! Την θέση τους θα πάρουν τα Google Analytics 4 (GA4).

Αν θέλετε να συνεχίσετε να βλέπετε δεδομένα επισκεψιμότητας, πωλήσεων και όλα όσα μας προσφέρει το πολύτιμο εργαλείο της Google θα πρέπει να κάνετε άμεσα την μετάβαση στα Google Analytics 4. Ο λόγος που αυτή η μετάβαση πρέπει να γίνει άμεσα όπως συστήνει και η ίδια η Google είναι ώστε να συγκεντρώνονται στατιστικά στοιχεία στην νέα πλατφόρμα της Google πριν την οριστική διακοπή της υπάρχουσας πλατφόρμας.

Τι νέο μας προσφέρουν τα Google Analytics νέας γενιάς;

  • Στα UA τα δεδομένα συλλέγονται βάσει περιόδου σύνδεσης (session-based) ενώ τα GA4 συλλέγουν δεδομένα βάσει συμβάντων (event-based). Τι σημαίνει όμως αυτό; Στο UA, ένα session είναι το σημείο αναφοράς των δεδομένων που συλλέγονται. Ένα session αναφέρεται σε διάφορες αλληλεπιδράσεις που λαμβάνουν χώρα μέσα σε ένα δεδομένο χρονικό πλαίσιο. Στα UA, τα Analytics συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με αυτές τις αλληλεπιδράσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν στοιχεία όπως προβολές σελίδας, συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου κτλ. Χρησιμοποιείτε αυτές τις πληροφορίες για να αξιολογήσετε τη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας. Στο GA4, τα Analytics συλλέγουν και αποθηκεύουν όλες τις αλληλεπιδράσεις ως συμβάντα (events). Ενώ εξακολουθείτε να βλέπετε δεδομένα για τις περιόδους σύνδεσης, τα συμβάντα παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με λεπτομέρειες όπως τα κλικ κουμπιών, την αξία των αγορών, τις σελίδες που προέβαλε ένας επισκέπτης κ.λπ.
  • Cross-Platform Tracking –  Τι γίνεται στην περίπτωση που ο χρήστης είναι ενεργός σε παραπάνω από μια πλατφόρμες;  Τα GA4 συλλέγουν δεδομένα τόσο από τον ιστότοπο όσο και από την εφαρμογή για καλύτερη κατανόηση της διαδρομής του πελάτη κάτι που μέχρι στιγμής δεν ήταν εφικτό. Αυτό το χαρακτηριστικό μας δίνει την δυνατότητα συλλογής πληροφοριών όπως acquisition, engagement, monetization και retention. Με τα GA4 ανιχνεύουμε την εμπειρία του χρήστη από την αρχή μέχρι το τέλος και από πλατφόρμα σε πλατφόρμα.
  • Κάνοντας χρήση machine-learning τα GA4 μας δίνουν δεδομένα προβλέψεων σχετικά με την μελλοντική συμπεριφορά των χρηστών! Έχοντας αυτά τα δεδομένα μπορούμε να δημιουργήσουμε στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες και να αυξήσουμε την συνολική επίδοση του ιστότοπου μας.
  • Τα GA4  έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με ή χωρίς cookies. Αξιοποιώντας το machine-learning και τη στατιστική μοντελοποίηση, τα GA4 μπορούν να καλύψουν τα κενά δεδομένων καθώς ο κόσμος εξαρτάται όλο και λιγότερο από τα cookies.

Ενεργοποιήστε τα Google Analytics 4 άμεσα!

Συνδέστε τα GA4 με την ιστοσελίδα ή το e-shop σας και εκμεταλλευτείτε τις νέες δυνατότητες που μας προσφέρουν με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας και των πωλήσεων στο eshop σας. Μην χάνετε χρόνο και ξεκινήστε την συλλογή δεδομένων πριν την κατάργηση των UA ώστε να δώσετε χρόνο στα GA4 να κατανοήσουν την συμπεριφορά των επισκεπτών σας και να προβλέψουν τις μελλοντικές τους “κινήσεις” σχετικά τον ιστότοπο ή το eshop σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *