Νέα

LinkedIn Company Page: Εύκολοι Τρόποι Βελτιστοποίησης

Θέλετε να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα της επιχείρησης σας στο LinkedIn;

Το LinkedIn είναι η πιο αξιόπιστη κοινωνική πλατφόρμα για επαγγελματίες, έχει πάνω από 722 εκατομμύρια μέλη σε περισσότερες από 200 χώρες παγκοσμίως.

Αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για να συνδεθείτε με όσους ενδιαφέρονται για την επιχείρηση σας, με πιθανούς πελάτες, με συνεργάτες αλλά ακόμα και με υποψήφιους υπαλλήλους.

Η σελίδα της επιχείρησης λοιπόν, αξίζει να ξεχωρίζει και να είναι αποτελεσματική στο κοινό που σας ενδιαφέρει.

Όποια επιχείρηση δίνει λίγο χρόνο την εβδομάδα προκειμένου να συντηρεί και να ανεβάζει αναρτήσεις σε Company Page στο LinkedIn είναι πολύ πιθανό να έχει βρει και πελάτες μέσα από αυτή τη δημοφιλή πλατφόρμα.

Δείτε παρακάτω tips & tricks για να το καταφέρετε αυτό.

Ολοκληρωμένη Σελίδα

Σελίδες με ολοκληρωμένες πληροφορίες παίρνουν 30% περισσότερα views εβδομαδιαία.

  • Logo – Μην ξεχάσετε να ανεβάσετε το logo σας, στις σωστές διαστάσεις.
  • Coverphoto – Προσθέστε μια σχετική με την επιχείρηση σας coverphoto και δώστε στην σελίδα σας ζωή.
  • Overview – Περιγράψτε την εταιρεία σας και τον σκοπό της με σχετικούς όρους και φράσεις.
  • Organizationinfo – Συμπληρώστε όλες τις σχετικές πληροφορίες, website, τοποθεσία, μέγεθος εταιρεία, industry.
  • Call-to-actionbutton – Μπορείτε να παραμετροποιήσετε το κουμπί της σελίδας σας βάσει του στόχου σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία από τις εξής επιλογές: VisitWebsite, ContactUs, LearnMore, Register, SignUp

 

Περιεχόμενο

Οι εταιρείες που δημοσιεύουν σε εβδομαδιαία βάση βλέπουν 2 φορές αύξηση στο engagement των posts τους.

  • Προσθέστε μια εικόνα – Οι εικόνες συνήθως οδηγούν σε υψηλότερο ποσοστό σχολίων κατά 2 φορές. 3-4 εικόνες σε μία ανάρτηση αποδίδουν ιδιαίτερα καλά για τις εταιρείες.
  • Βίντεο – Το βίντεο έχει 5 φορές μεγαλύτερο engagement (αλληλεπίδραση) στο LinkedIn, το live βίντεο έχει 24 φορές μεγαλύτερο .
  • Stories – Χτίστε την αναγνωρισιμότητα του brand σας με αυτήν τη διασκεδαστική και παιχνιδιάρικη μορφή, ενώ ταυτόχρονα αυξάνετε το engament και τις μετατροπές.
  • Kudos – Αναφορά των υπαλλήλων σας! Αναγνωρίστε σημαντικές στιγμές της ομάδας ή γιορτάστε τους υπαλλήλους σας με εξατομικευμένα posts από τη σελίδα σας.
  • Προτάσεις περιεχομένου – Ανακαλύψτε δημοφιλή θέματα και άρθρα. Επιλέξτε το κοινό-στόχο σας για να μάθετε με ποια θέματα και άρθρα ασχολούνται και μοιραστείτε απευθείας στη σελίδα σας.
  • Mention – Κάντε κοινοποίηση (Re-Share) αναρτήσεων όπου ο οργανισμός σας είναι @mentioned
  • Hashtags – Προσεγγίστε νέο κοινό που ενδιαφέρεται για το περιεχόμενο των posts σας.

Τα Hashtags είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εκθέσετε την επωνυμία σας σε ένα ευρύτερο κοινό. Προσδιορίστε 3-5 hashtag που είναι συναφή με τον οργανισμό σας και προσθέστε τα στις αναρτήσεις σας.

 

Αυξήστε το κοινό σας

  • Follow button – Προσθέστε στην ιστοσελίδα σας follow button για το Linkedin.
  • CommunityHashtags – Συσχετίστε έως και τρία hashtag με τη σελίδα σας για να παρακολουθείτε τα σχετικά feeds και να αντιδράσετε και να σχολιάσετε εκ μέρους  της επωνυμίας σας, αποκαλύπτοντας το όνομά σας σε ένα ευρύτερο, σχετικό κοινό.
  • Employeenotifications – Επεκτείνετε την εμβέλεια των posts σας μέσω των υπαλλήλων σας. Αυτομάτως το LinkedIn ενημερώνει τους υπαλλήλους σας σχετικά με το καινούργιο post, αν το επιλέξετε.

 

Στην Web Progress μπορούμε να αναλάβουμε την επαγγελματική σας σελίδα (Company Page) στο LinkedIn.

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2103809279 ή μέσω mail στο info@webprogress.gr.

Άννα Μπάκουλη, Web Developer & Digital Marketing Specialist.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *