Νέα

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις διαφημίσεις Instagram Stories

Τα Instagram stories σε ένα μικρό χρονικό διάστημα κέρδισαν την προσοχή των χρηστών, των επιχειρήσεων αλλά και των διαφημιστών. Τα παρακάτω στατιστικά αποδεικνύουν γιατί τα Instagram Stories αποτελούν πλέον κομμάτι κάθε marketing plan.

  • Τα Instagram stories χρησιμοποιούνται καθημερινά από 500 εκατομμύρια χρήστες (Instagram internal data, Ιανουάριος 2019).
  • Ένα τρίτο (1/3) από τα Instagram stories με τις περισσότερες προβολές προέρχονται από επιχειρήσεις.
  • Το 50% των επιχειρήσεων στο Instagram παγκοσμίως δημιούργησε τουλάχιστον ένα story κατά τη διάρκεια ενός μήνα.
  • Το 96% των ερωτηθέντων Aμερικανών marketers σκοπεύει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί διαφημίσεις Instagram Stories τους επόμενους 6 μήνες.

Τα Instagram Stories μπορούν να είναι βίντεο ή εικόνες. Οι απαιτήσεις και οι προϋποθέσεις για τις εικόνες και τα βίντεο είναι οι παρακάτω:

Εικόνες:

  • Αναλογία εικόνας 9 × 16
  • Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας 1080 x 1920 pixels

Video:

  • Μέγιστος χρόνος δεκαπέντε δευτερολέπτων
  • 4: 5 κάθετη αναλογία εικόνας
  • Aρχεία .mp4, .mov ή .gif
  • Ελάχιστο πλάτος 600 pixels
  • Μέγιστο μέγεθος αρχείου 4G

Γιατί να κάνετε διαφημίσεις Instagram Stories;

Οι διαφημίσεις Instagram Stories αποτελούν ίσως τον πιο ανερχόμενο τρόπο ψηφιακής διαφήμισης. Τα Instagram Stories τραβούν την προσοχή των χρηστών, Οι χρήστες ανταποκρίνονται πολύ θετικά και τα αποτελέσματα των διαφημίσεων είναι πολύ ενθαρρυντικά. 

Αναλύσεις αποτελεσμάτων επαγγελματικών λογαριασμών που κάνουν διαφημίσεις τέτοιου είδους καταλήγουν στα παρακάτω αποτελέσματα:

  • Περισσότερες αγορές σε σχέση με διαφημίσεις στο feed.
  • Χαμηλότερο κόστος σε σχέση με διαφημίσεις στο feed.
  • Μεγαλύτερο ποσοστό αναζητήσεων για αγορές αποδίδονται σε Instagram stories.
  • Οι χρήστες θυμούνται περισσότερο την διαφήμιση και αυξάνεται το brand awareness.

Φαίνεται ότι η συγκεκριμένο μορφή των Instagram stories (κάθετη, format για κινητά, σε όλη την οθόνη) ανταποκρίνεται περισσότερο στην συμπεριφορά του χρήστη. Έτσι το να δημιουργήσεις μια native διαφήμιση με την οποία μπορεί ο χρήστης να αλληλεπιδράσει με μια ολόκληρη οθόνη εξηγεί τα πολύ καλά αποτελέσματα των διαφημίσεων instagram stories.

Μερικές χρήσιμες συμβουλές

α. Δημιουργήστε μια διαφήμιση story χρησιμοποιώντας ένα βίντεο μέχρι 15 δευτερόλεπτα ή μία εικόνα ή μια συλλογή από 3 εικόνες ή βίντεο που θα διαρκεί 5 δευτερόλεπτα το καθένα.

β. Η εικόνα ή το βίντεο καλό είναι να έχει διαστάσεις 1080x1920px.

γ. Δημιουργήστε τη διαφήμιση μέσα από τον business manager του Facebook.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *