Η ενασχόληση με τις διαδικτυακές διαφημίσεις αποτελεί πλέον μονόδρομο για μια σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να αναπτύσσεται και να παρακολουθεί τις εξελίξεις.

Πολλές εταιρείες, πλέον, απευθύνονται στο κοινό τους (πελάτες ή εν δυνάμει πελάτες) είτε μέσω των διαφημίσεων Google Ads, είτε μέσω των διαφημίσεων σε Facebook / Instagram.

Στην ουσία Google Ads και Facebook/Instagram δρουν συμπληρωματικά και αυτός είναι ο λόγος που εμείς στην Web Progress θεωρούμε ότι μια επιχείρηση (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων) πρέπει να διαφημίζεται και στο δίκτυο της Google αλλά και σε Facebook / Instagram.

Η διαφορά χοντρικά είναι η εξής: Google Ads σημαίνει άμεση πώληση. Ο πελάτης μπαίνει στην ιστοσελίδα μας με στόχο την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών.

Διαφημιστική Καμπάνια σε Facebook / Instagram σημαίνει κυρίως πρόθεση για αγορά και συμμετοχή σε κοινότητα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά. Μπορεί κάποιος να μην κάνει άμεσα, τώρα αγορά, μπορεί όμως να κάνει μετά από 2 ή 3 μήνες, κλπ.

Οι διαφημίσεις στην Google διακρίνονται σε διαφημίσεις στο Search δίκτυο (κάποιος αναζητά κάτι και εμφανίζεται διαφήμιση της ιστοσελίδας μας), στο Display δίκτυο (πρόκειται για banners όπου εμείς – οι διαφημιζόμενοι ορίζουμε σε ποιες κατηγορίες ιστοσελίδων θα εμφανίζονται, αρκεί αυτές οι ιστοσελίδες να αποδέχονται τη φιλοξενία Google Ads) και στο Youtube (πρόκειται για διαφημίσεις με βίντεο).

Οι διαφημίσεις σε Facebook / Instagram μπορεί να είναι εικόνα, συλλογή από εικόνες, βίντεο ή και post / σύνδεσμος από την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Και στις δύο πλατφόρμες, Google Ads και Facebook / Instagram ορίζεται σαν ελάχιστο ποσό προβολής ανά καμπάνια το 1€ την ημέρα.

Σας παρουσιάζουμε παρακάτω 5 χρήσιμες συμβουλές για επιτυχημένες διαφημίσεις.

Συμβουλή #1

Πολλές φορές ακούμε ότι μια διαφήμιση πήγε καλά επειδή την είδαν αρκετές χιλιάδες άτομα.

Σημασία δεν έχει πόσοι είδαν τη διαφήμισή μας, τουλάχιστον δεν είναι αυτό το βασικό. Το πόσοι είδαν τη διαφήμισή μας εξαρτάται κυρίως από το ποσό που έχουμε ορίσει σαν ημερήσιο budget.

Σημασία έχει πόσα conversions είχε η διαφήμισή μας, δηλαδή πόσες φορές επετεύχθη ο στόχος ο οποίος είτε είναι η πώληση, είτε είναι το click στην ιστοσελίδα, είτε το like/follow σε Facebook / Instagram.

Μια διαφήμιση με 10 conversions που την είδαν 100 άτομα είναι πολύ πιο επιτυχημένη από μια διαφήμιση με 1 conversion που την είδαν 1000 άτομα.

Συμβουλή #2

Σημασία δεν έχει, τουλάχιστον τη βασική, το κόστος ανά κλικ. Μας ενδιαφέρει το ποιοτικό κλικ, αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερο να πληρώνουμε 0,2€ ανά κλικ αλλά αυτό το κλικ να γίνεται από κοινό που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες / προϊόντα μας, παρά να πληρώνουμε 0,05€ ανά κλικ από κοινό όμως το οποίο είναι αρκετά ευρύ και δεν γνωρίζουμε αν ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες / προϊόντα μας.

Συνεπώς η επιτυχημένη διαφήμιση σχετίζεται με το στοχευμένο κοινό, θέλουμε κοινό απεύθυνσης το οποίο να έχει όσο το δυνατόν πιο κοντινά ενδιαφέροντα στις υπηρεσίες / προϊόντα που διαφημίζουμε.

Μια διαφήμιση με κόστος ανά κλικ 0,3€ αλλά με 100 conversions είναι πιο επιτυχημένη από μια  διαφήμιση με κόστος ανά κλικ 0,1€ αλλά με 10 conversions.

Συμβουλή #3

Χρησιμοποιήστε βίντεο. Για δύο βασικά λόγους. Πρώτον έχει πολύ χαμηλό κόστος ανά κλικ, ορισμένες φορές φτάνει το υποδεκαπλάσιο κόστος σε σχέση με άλλους τύπους διαφημίσεων. Ο δεύτερος και πιο βασικός λόγος, είναι ότι το βίντεο το “ζητάει” ο χρήστης ο οποίος πολύ πιο εύκολα θα δει ένα βίντεο απ’ ότι θα διαβάσει ένα κείμενο. Προσοχή όμως. Το βίντεο θα πρέπει να είναι επαγγελματικό και όχι πρόχειρη συρραφή / εναλλαγή εικόνων.

Συμβουλή #4

Χρησιμοποιήστε split tests. Τεστάρετε δηλαδή διάφορους τρόπους και κοινά στα οποία εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Χρησιμοποιήστε διαφορετικά εικαστικά ή βίντεο ή και κείμενα, ανάλογα με την ηλικία. Χρησιμοποιήστε διαφορετικά εικαστικά ανάλογα με τη συσκευή στην οποία θα εμφανίζεται στο χρήστη η διαφήμιση. Χρησιμοποιήστε διαφορετικές διαφημίσεις – ακόμα κι αν διαφημίζετε στην ίδια καμπάνια το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία, ανάλογα με τα κοινά στα οποία απευθύνεστε.

Γενικά, “σπάστε” το διαφημιστικό budget σε πολλές και “μικρές” διαφημίσεις. Θα σας βοηθήσει να βγάλετε άμεσα συμπεράσματα για το τι πάει καλά και τι δεν πάει καλά.

Συμβουλή #5

Το πιο βασικό. Μην τρέξετε επόμενη καμπάνια, αν δεν έχετε βγάλει συμπεράσματα από την καμπάνια που μόλις τελείωσε. Αν έχετε ακολουθήσει την 4η συμβουλή μας, θα μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξάγετε ασφαλή συμπεράσματα για τις καμπάνιες και τα κοινά απεύθυνσης.

Αν θέλετε να μπείτε ακόμα περισσότερο και πιο δυνατά στο μαγικό κόσμο του digital marketing μπορείτε να παρακολουθήσετε κάποιο από τα σεμινάρια που διοργανώνει η Web Progress.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *