Uncategorized

Γιατί η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας χρειάζεται να περιέχει Blog

Αρκετές φορές η έλλειψη χρόνου έχει σαν αποτέλεσμα μια ιστοσελίδα να μην έχει “φρέσκο” περιεχόμενο. Ωστόσο, βασικό κριτήριο της Google ώστε να ανεβάσει ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων μια ιστοσελίδα είναι να περιέχεται περιεχόμενο το οποίο να ανανεώνεται τακτικά.

Άλλες φορές αρκετοί επιχειρηματίες θέλουν η ιστοσελίδα τους να είναι λιτή και περιεκτική, χωρίς πολλά κείμενα θεωρώντας ότι ο χρήστης γνωρίζει τι θα βρει στην ιστοσελίδα τους.

Η ουσία είναι ότι στην ιστοσελίδα βάζουμε κείμενα όχι μόνο για να “ικανοποιήσουμε” τον χρήστη / υποψήφιο πελάτη αλλά και για να μας δώσει περισσότερη προσοχή η Google.

Έχεις φρέσκο περιεχόμενο; Ανεβαίνεις στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Δείτε παρακάτω 8 λόγους για τους οποίους η ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής σας χρειάζεται απαραίτητα να περιέχει blog.

1. Απαντήσεις στις ερωτήσεις που θέτει το κοινό σας: Ένα blog μπορεί να παρέχει αναλυτικές απαντήσεις στις συχνές ερωτήσεις των πελατών σας ή και ακόμα και εκπαιδευτικό περιεχόμενο με συμβουλές σε μορφή κειμένου ή βίντεο. Αυτό βοηθά στην αύξηση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης των πελατών, καθώς προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες και λύσεις στα προβλήματά τους.

2. Χτίζετε το Online Brand σας: Μέσω ενός blog, η εταιρεία σας μπορεί να παρουσιάσει ωραίες ιδέες γύρω από την αξιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτό ενισχύει την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης και την καθιστά άμεσα πιο προσιτή, χρήσιμη και ανθρώπινη στους πελάτες.

3. Αύξηση κίνησης στην Ιστοσελίδα: Ένα blog είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Οι εταιρείες με blog έχουν 55% περισσότερη επισκεψιμότητα λόγω της αναζήτησης οργανικού περιεχομένου μέσω μηχανών αναζήτησης. Η Google είναι σαφής: Το “φρέσκο” περιεχόμενο ανεβάζει την ιστοσελίδα στα αποτελέσματα της Google. Σαφείς είναι και οι χρήστες: Προτιμούν νέες ειδήσεις, νέα άρθρα, νέες ιδέες από ιδέες και άρθρα που έχουν δημοσιευτεί σε δεκάδες ή εκατοντάδες άλλες ιστοσελίδες.

4. Πείτε την ιστορία σας: Το blog σας δίνει την ευκαιρία να μοιραστείτε νέα της εταιρείας, ιστορίες επιτυχίας και εμπειρίες των εργαζομένων, δημιουργώντας μια πιο αυθεντική και ελκυστική εικόνα της επιχείρησής σας. Μην διστάσετε να κάνετε εκτενή αναφορά σε ένα επιτυχημένο case study / success story της επιχείρησή σας. Είναι βέβαιο ότι ένα τέτοιο άρθρο θα ενδιέφερε αρκετά τους πελάτες σας.

5. Εδραιώστε την παρουσία σας στον τομέα σας: Ένα blog μπορεί να σας βοηθήσει να καθιερωθείτε ως ειδικός στον κλάδο σας, προβάλλοντας τις γνώσεις και την εμπειρία σας. Αυτό δημιουργεί αξιοπιστία και ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών προς την εταιρεία σας.

6. Δημιουργήστε επιπλέον έσοδα: Το blog μπορεί να αποτελέσει πηγή επιπλέον εσόδων μέσω χορηγούμενων αναρτήσεων, διαφημίσεων και συνεργασιών με άλλες επιχειρήσεις (affiliate marketing). Με τον καιρό, το blog μπορεί να γίνει μια σημαντική οικονομική πηγή για την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα αν έχετε eshop με προϊόντα Αλόης, ένα άρθρο για τις ευεργετικές δυνατότητες της Αλόης θα μπορούσε με έμμεσο τρόπο να οδηγεί σε πωλήσεις των προϊόντων σας.

7. Βελτίωση SEO: Το τακτικό και ποιοτικό περιεχόμενο στο blog βοηθά στη βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης. Η χρήση λέξεων-κλειδιών και η δημιουργία σχετικών άρθρων μπορεί να αυξήσει την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στο διαδίκτυο.

8. Δημιουργία κοινού για Social Media: Το περιεχόμενο του blog μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα κοινωνικά δίκτυα για να ενισχύσει την απήχησή σας. Αυτό βοηθά στη δημιουργία ενός σταθερού κοινού που ασχολείται με την εταιρεία σας και ταυτόχρονα προωθεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Αν θέλετε να σας δώσουμε περισσότερες συμβουλές για το blog της ιστοσελίδας της επιχείρησής σας ή αν θέλετε να το δημιουργήσουμε εμείς, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2103809279 ή μέσω mail στο info@webprogress.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *