Νέα

Μετάβαση σε Gsuite, ένα απαραίτητο βήμα για την επιχείρησή σας

G suite

Gmail, Docs, Drive, Calendar σε ένα πακέτο.

Τι είναι το G Suite;

Είναι μια σουίτα εφαρμoγών της Google. Χρησιμοποιείται κυρίως από επιχειρήσεις. Συνιστούμε πρωτίστως το G Suite σε επιχειρήσεις που χρειάζονται email hosting (φιλοξενία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την επιχείρησή τους.

Το Gsuite δίνει τη δυνατότητα ανάγνωσης και διαχείρισης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εταιρικού email μέσα από την πλατφόρμα Gmail.

Σκεφτείτε το εταιρικό σας email (πχ info@…) να λειτουργεί μέσα από το Gmail. Το οποίο κατά γενική ομολογία, είναι το πιο εύχρηστο εργαλείο διαχείρισης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Ωστόσο, το G Suite είναι κάτι περισσότερο από ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Περιλαμβάνει μια ποικιλία εύχρηστων εφαρμογών και λειτουργιών. Στην πραγματικότητα, ίσως ήδη χρησιμοποιείτε ή είστε εξοικειωμένοι με κάποιες από αυτές.

Το G Suite αποτελεί ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην οργάνωση της επιχείρησης σας και να σας διευκολύνει σε καθημερινές εργασίες.

Το GSuite έχει τρία διαφορετικά πακέτα αλλά για τους περισσότερους από εσάς το βασικό πλάνο (basic plan) περιέχει ό,τι χρειάζεστε. Το κόστος είναι 5€/μήνα για κάθε λογαριασμό email. Δηλαδή αν έχετε δύο email info@… και contact@… το κόστος είναι 10€/μήνα.

Τι μας προσφέρει;

Το G Suite μας προσφέρει ποικιλία εφαρμογών και λειτουργιών, παρακάτω αναφέρουμε τις βασικότερες.

Gmail

Ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του  G Suite είναι ότι παρέχει μια βελτιωμένη, επαγγελματική έκδοση του Gmail, χωρίς διαφημίσεις. 

Το G suite μας επιτρέπει να έχουμε λογαριασμούς email με το εταιρικό μας domain name. Αν λοιπόν έχετε μια εταιρεία και τα email σας είναι της μορφής companyname@gmail.com, companynamesupport@gmail.com ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα πιο επαγγελματικά email με το G Suite π.χ. Support@companyname.com

Ο Steven Aldrich του GoDaddy δήλωσε ότι οι πιθανοί πελάτες είναι πολύ πιο πιθανό να συνεργαστούν με μια εταιρεία που χρησιμοποιεί διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το εταιρικό domain name τους σε σχέσεις με εκείνες που δεν το κάνουν.

Το εταιρικό email δείχνει επαγγελματισμό. Σε αντίθεση με ένα mail που χρησιμοποιείται για επαγγελματικούς λόγους, αλλά είναι του τύπου companyname@gmail.com ή companyname@yahoo.gr ή companyname@hotmail.com.

Επιπλέον η χρήση εταιρικού email μέσω της πλατφόρμας Gsuite παρέχει όλα τα πλεονεκτήματα ενός Gmail λογαριασμού. Η εισαγωγή γραφικών σε ένα email, η εισαγωγή μιας εταιρικής υπογραφής, η διαχείριση των φακέλων στην αλληλογραφία γίνεται πιο εύκολη από ποτέ.

Calendar, Google Drive, Google Docs,Google Sheets 

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα με τη χρήση του ημερολογίου (Calendar) Google του G Suite είναι η δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών ημερολογίων που είναι προσβάσιμα σε όλους στην εταιρεία σας (ή ακόμα και σε ένα υποσύνολο χρηστών).

Το Google Calendar μπορεί να το χρησιμοποιήσει μια εταιρεία που διοργανώνει events, ένας εκπαιδευτικός οργανισμός που διοργανώνει μαθήματα/σεμινάρια, μια εταιρεία που διοργανώνει activities. Είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.

Μπορούμε να έχουμε όσα events θέλουμε και σε κάθε event μπορούμε να δίνουμε πρόσβαση σε όποιο χρήστη θέλουμε.

Το Google Drive σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε τα αρχεία σας σε ένα ασφαλές μέρος, να έχετε πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή και να τα μοιράζεστε τα αρχεία σας με τους συνεργάτες σας. Το βασικό πλάνο  G Suite διαθέτει αποθηκευτικό χώρο 30GB για κάθε υπάλληλο. Οι εκδόσεις Business, Enterprise και Teams της G Suite παρέχουν απεριόριστο χώρο αποθήκευσης.

Τα Google Docs και τα Google Sheets  είναι εργαλεία που χρησιμοποιούμε κάθε μέρα. Μας επιτρέπουν να δημιουργούμε και να επεξεργαζόμαστε έγγραφα κειμένου και υπολογιστικά φύλλα απευθείας από το πρόγραμμα περιήγησης μας. Επιπλέον μας δίνουν την δυνατότητα  να εισαγάγουμε τα έγγραφά μας για να είναι άμεσα επεξεργάσιμα, συμπεριλαμβανομένων των αρχείων του Microsoft Word, Excel και PDF.

Μπορούμε επίσης, να έχουμε όσα Google Docs θέλουμε (κυρίως αυτά που θα χρειαστεί να δουλέψουμε είναι έγγραφα μορφής .docx και υπολογιστικά φύλλα μορφής .xlsx) σε καθένα από το οποίο μπορούμε να δώσουμε πρόσβαση (για επεξεργασία ή για απλή προβολή) σε οποιοδήποτε άτομο της επιχείρησης επιθυμούμε.

Σημείωση: Τα έγγραφα Google και τα υπολογιστικά φύλλα που δημιουργούνται απευθείας στο G Suite δεν υπολογίζονται για το όριο αποθήκευσης.

Γιατί να επιλέξω το G Suite;

Εκτός από όσα αναφέραμε παραπάνω, υπάρχουν επιπλέον λόγοι για να επιλέξει κάποιος να χρησιμοποιήσει το G Suite.

Εξοικονόμηση χώρου

Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα G Suite, αποφεύγεις την ανάγκη επιπλέον χώρου στον web server που φιλοξενεί την ιστοσελίδα σου. Στις περισσότερες εταιρείες ο χώρος που δίνεται για τα email στον server που φιλοξενείται η ιστοσελίδα τους δεν επαρκεί, με αποτέλεσμα να υπάρχει συνεχώς ανάγκη για αύξηση του χώρου και του κόστους.

Ασφάλεια

H Google ξεκίνησε και συνεχίζει να τρέχει σε cloud. Επομένως κατανοεί πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια για την επιχείρηση σας. Οι υπηρεσίες που μας παρέχει τρέχουν στην ίδια υποδομή και έτσι επωφελούμαστε από την προστασία που χτίζουν και χρησιμοποιούν καθημερινά. Η Google προσφέρει ένα εξαιρετικά ασφαλές, αξιόπιστο και συμβατό περιβάλλον.

Ιδιοκτησία λογαριασμών email και εγγράφων

Όλοι οι λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των εργαζομένων ανήκουν στην εταιρεία σας. Τι θα συμβεί εάν κάποιος εγκαταλείψει την εταιρεία σας για να εργαστεί για έναν ανταγωνιστή ή για να ξεκινήσει μια ανταγωνιστική εταιρεία, αλλά κατέχει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας για να επικοινωνήσουν μαζί του;

Με την χρήση του G Suite, εάν κάποιος εγκαταλείψει την εταιρεία, μπορείτε να αλλάξετε αμέσως τον κωδικό πρόσβασης και να προωθήσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται σε αυτή την διεύθυνση σε κάποιον άλλο. 

Με το G Suite, όλα τα Έγγραφα Google, οι Παρουσιάσεις και τα Φύλλα που δημιουργούνται από υπαλλήλους ανήκουν στην εταιρεία. Επίσης το Google Drive αποτελεί επίσης και backup υπηρεσία.

Μετάβαση σε G Suite

Για να μεταφέρετε τα email σας και αρχίσετε την χρήση του G Suite θα χρειαστούν αλλαγές στα mail settings σας, κάτι που μπορεί η Web Progress να κάνει για εσάς εύκολα και γρήγορα.

Ξεκινήστε σήμερα την χρήση του G Suite, εκμεταλλευτείτε όλες τις λειτουργίες που παρέχει και εκσυγχρονίστε  την επιχείρηση σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *