Οι εκλογές πλησιάζουν και σχεδόν όλη η χώρα βρίσκεται σε εκλογικό αναβρασμό.

Οι τριπλές εκλογές που θα γίνουν τους επόμενους μήνες έχουν ως αποτέλεσμα να κατεβαίνουν σαν υποψήφιοι χιλιάδες πολίτες. Αρκετοί αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει μια μεγάλη αλλαγή στον τρόπο προβολής των υποψηφίων, ειδικά αν συγκρίνουμε με προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις στους Δήμους και τις Περιφέρειες της χώρας.

Η έντυπη προβολή και η προβολή μέσω εφημερίδων και περιοδικών πλέον κρίνεται σαν αναποτελεσματική.

Η ψηφιακή προβολή είτε με τη χρήση μιας ιστοσελίδας, είτε μέσω των Social Media είναι πλέον απαραίτητη για παρατάξεις και υποψήφιους που θέλουν να κλέψουν τις εντυπώσεις και να κερδίσουν τις ψήφους των πολιτών.

Πολλές φορές γίνονται αρκετά λάθη τα οποία δημιουργούν μια άσχημη εικόνα.

Η έλλειψη οικονομικών πόρων, η προσπάθεια ελαχιστοποίησης του κόστους συμμετοχής στις εκλογές και η λογική «εγώ θα το κάνω μόνος μου γιατί ξέρω και μπορώ» αρκετές φορές οδηγεί σε τραγελαφικά αποτελέσματα στην προβολή των υποψηφιοτήτων.

Βασική αρχή: Αναθέστε την ψηφιακή προεκλογική σας προβολή σε ειδικούς.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές οι οποίες απευθύνονται είτε σε παρατάξεις είτε σε μεμονωμένους υποψήφιους.

  1. Μια παράταξη/εκλογικός συνδυασμός πρέπει να διαθέτει ιστοσελίδα. Η ιστοσελίδα δίνει κύρος και σοβαρότητα. Αποτελεί τον βασικό πυρήνα προβολής υλικού, θέσεων, υποψηφίων και δραστηριοτήτων μιας παράταξης.
  2. Βάλτε τα Social Media να δουλέψουν για εσάς. Δημιουργήστε μια σελίδα στο Facebook ειδικά για την προβολή σας στις εκλογές, και χρησιμοποιήστε ακόμα και το προσωπικό σας προφίλ στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter προκειμένου να προβάλετε την υποψηφιότητά σας. Μην χάσετε χρόνο προκειμένου να ασχοληθείτε με άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έχετε υπόψιν ότι μια σελίδα προβολής της υποψηφιότητάς σας στο Facebook, αν εκλεγείτε, μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε και μετά τις εκλογές.
  3. Διαθέστε ένα ποσό προκειμένου να κάνετε κάποιες καμπάνιες σε Facebook και Instagram. Όχι εσείς. Οι ειδικοί στους οποίους έχετε αναθέσει την ψηφιακή σας προβολή.
  4. Σταματήστε να χρησιμοποιείτε το κουμπί BOOST POST ή ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ του Facebook. Είναι πεταμένα λεφτά. Δεν σας ενδιαφέρει μόνο η γεωγραφική περιοχή, αλλά η στόχευση σε πιο συγκεκριμένα – στοχευμένα κοινά που θα τους αρέσει η διαφήμισή σας. Χρησιμοποιήστε custom audiences, facebook pixel (στην περίπτωση που διαθέτετε ιστοσελίδα) και lookalike audiences.
  5. Σταματήστε να προωθείτε τη σελίδα σας στο Facebook. Σκεφτείτε ότι μπορεί να κάνουν το ίδιο άλλοι 20-50-100 συνυποψήφιοί σας στην ίδια περιοχή. Σκεφτείτε τι είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε.
  6. Δημοσιεύστε ποιοτικό περιεχομένο με banners που μόνο ένας γραφίστας μπορεί να δημιουργήσει. Χρησιμοποιήστε σύντομης διάρκειας βίντεο που θα έχει δημιουργήσει κάποιος ειδικός για εσάς. Με πλάνα δικά σας, με πλάνα από την πόλη/περιοχή σας, με κάρτες που να εναλλάσσονται και να δίνουν το στίγμα και τις βασικές αρχές του προεκλογικού σας προγράμματος.
  7. Αλληλεπιδράστε με τους πιθανούς ψηφοφόρους σας. Ρωτήστε, κάντε διάλογο μέσω της σελίδας σας στο Facebook. Χρησιμοποιήστε mentions και hashtags στις δημοσιεύσεις σας, κάντε αναρτήσεις και σοβαρές αλλά και πιο χαλαρές.
  8. Διοργανώστε μια live συνέντευξη – προβολή των θέσεών σας μέσω της σελίδας σας στο Facebook με τους συμμετέχοντες να ρωτάνε και εσάς να απαντάτε.
  9. Κάντε καμπάνιες μικρές και πολλές με τη χρήση A/B tests.
  10. Χρησιμοποιήστε e-mail και SMS marketing.

Πολλές είναι ακόμα οι συμβουλές για ψηφιακή προβολή που θα μπορούσαμε να σας δώσουμε.

Πολλά είναι και τα παραδείγματα που η έλλειψη απεύθυνσης στους ειδικούς δημιουργεί περιεχόμενο και διαφημίσεις που δεν είναι καθόλου ελκτικές και πολλές φορές προκαλούν γέλιο.

Η χρήση τεχνικών digital marketing στον προεκλογικό σας αγώνα θα σας δώσει το πιο σημαντικό αποτέλεσμα: Θα σας φέρει σε επαφή με τη νεολαία, με πολίτες δηλαδή που πιθανά να μην έχουν κατασταλάξει στο τι θα ψηφίσουν και οι οποίοι είναι συνεχώς δικτυωμένοι μέσω του κινητού τους τηλεφώνου με τα Social Media.

Αν οι παραπάνω συμβουλές σας φάνηκαν χρήσιμες και αν πιστεύετε ότι μπορούμε να σας βοηθήσουμε, στείλτε μας e-mail στο info@webprogress.gr και ζητήστε προσφορά για την ψηφιακή προβολή της υποψηφιότητάς σας.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *