Οι μηχανές κράτησης είναι η νέα τάση στον χώρο των διαδικτυακών πωλήσεων. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν από πολλούς και διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και η χρήση τους έχει μόνο πλεονεκτήματα.

Μια μηχανή κράτησης είναι ένα online σύστημα κρατήσεων το οποίο δίνει το δικαίωμα στους πελάτες σας να πληρώσουν μια υπηρεσία απευθείας μέσα από την ιστοσελίδα σας.

Ενδεικτικά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στους πιο κάτω τύπους επιχειρήσεων:

  • Τουριστική επιχείρηση (ξενοδοχείο ή τουριστικό γραφείο ή τουριστική επιχείρηση με άλλου τύπου δραστηριότητες, πχ sailing cruises, boat & car rentals, sport activities)
  • Παιδότοπος
  • Σχολή χορού
  • Γυμναστήριο
  • Κέντρο ευεξίας/αισθητικής
  • Σχολή yoga/pilates
  • Restaurant/bar
  • Εταιρεία που διοργανώνει events ή σεμινάρια
  • Μουσείο

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις μια μηχανή κράτησης μόνο οφέλη μπορεί να σας προσφέρει.

Η χρήση της μηχανής κράτησης δίνει το δικαίωμα στους πελάτες σας να κάνουν book συγκεκριμένη υπηρεσία, προπληρώνοντας το σύνολο (ή μέρος) του κόστους της υπηρεσίας.

Μια μηχανή κράτησης παρέχει στην επιχείρησή σας τα παρακάτω πλεονεκτήματα:

1. Ο πελάτης προπληρώνει το ποσό, αυτό σημαίνει άμεσα κέρδη για την επιχείρηση τη στιγμή που ο πελάτης είναι “ζεστός” και θέλει να κλείσει.

2. Αποφεύγεται έμμεσες αλλά “τσουχτερές” χρεώσεις ανά πώληση. Για παράδειγμα μια μηχανή κράτησης για ξενοδοχείο σας γλιτώνει αρκετά χρήματα από τις κρατήσεις που επιβάλλονται ανά κράτηση (ποσοστό επί των κρατήσεων) από την Booking η την Airbnb.

3. Η μηχανή κράτησης ακολουθεί όλες τις σύγχρονες τάσεις ακόμα και στο χώρο της οικονομίας. Δίνει το δικαίωμα στο πελάτη να πληρώσει άμεσα – τώρα μέσω πιστωτικής κάρτας, 24 ώρες το 24ωρο και όχι μόνο όταν βρίσκεστε στο γραφείο/επιχείρησή σας.

4. Οι πελάτες εμπιστεύονται επιχειρήσεις που έχουν εισβάλει δυναμικά στον χώρο της τεχνολογίας και που δέχονται online πληρωμές. Οι online πληρωμές αποτελούν πλέον στοιχείο αξιοπιστίας μιας επιχείρησης και απόδειξη προσαρμογής σε νέα δεδομένα.

5. Η μηχανή κράτησης σας βοηθάει να αποφύγετε “ανθρώπινα” λάθη που έχουν οι “χειροκίνητες” καταγραφές κρατήσεων.

6. Η διαδικασία της κράτησης γίνεται 100% μέσω της ιστοσελίδας σας και αυτό είναι κάτι πολύ θετικό για το user experience των πελατών σας, καθώς έχετε τον πλήρη έλεγχο όλης της διαδικασίας.

7. Οι κρατήσεις μέσω μηχανής κρατήσεων σας δίνουν πλήρη στατιστικά στοιχεία και σας βοηθάνε να εξάγετε χρήσιμα συμπεράσματα.

 

Η διαδικασία της κράτησης είναι πλήρως ελεγχόμενη και παραμετροποιήσιμη από εσάς.

Μπορείτε να ζητάτε διάφορα στοιχεία από πελάτες για παράδειγμα ονοματεπώνυμο, αριθμό ατόμων (και ονοματεπώνυμα υπόλοιπων ατόμων), ηλικίες, τηλέφωνα, email, κλπ.

Κατά την κράτηση ο πελάτης επιλέγει και ημερομηνία από ένα ημερολόγιο.

Η χρέωση μπορεί να γίνεται με διαφορετικούς τρόπους, πχ ανάλογα με την ηλικία ή ανάλογα με τον αριθμό ατόμων (εκπτωτικές πολιτικές).

Τα στοιχεία που συμπληρώνουν οι πελάτες κατά την κράτηση μπορεί να είναι σε μορφή κειμένου (text), περιοχής κειμένου (text area), ημερολογίου, dropdown list/menu, checkboxes, κλπ.

Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε με εμάς στην WEB PROGRESS και θα σας στείλουμε άμεσα μια προσφορά για κατασκευή και παραμετροποίηση μηχανής κράτησης.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *