Το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται διαρκώς, και οι απαιτήσεις των καταναλωτών αυξάνονται. Για να ξεχωρίσει το e-shop σας, χρειάζονται λειτουργίες που βελτιώνουν την εμπειρία των χρηστών και αυξάνουν τις πωλήσεις. Δείτε 7 βασικές λειτουργίες που μπορούν να απογειώσουν το online κατάστημά σας.
1. Ελάχιστο Ποσό για Δωρεάν Μεταφορικά
Ένα από τα πιο αποτελεσματικά κίνητρα για τους καταναλωτές είναι τα δωρεάν έξοδα αποστολής. Μπορείτε να ορίσετε ένα ελάχιστο ποσό παραγγελίας, για να τα προσφέρετε και ενημερώστε τους χρήστες σε πραγματικό χρόνο στη σελίδα του καλαθιού αγορών ή στο checkout για το ποσό που υπολείπεται. Αυτό μπορεί να τους ενθαρρύνει να προσθέσουν επιπλέον προϊόντα στην αγορά τους.
2. Εγκαταλελειμμένα Καλάθια
Πολλοί χρήστες προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι αγορών τους, αλλά δεν ολοκληρώνουν τη συναλλαγή. Με τη λειτουργία υπενθύμισης εγκαταλελειμμένων καλαθιών, μπορείτε να στέλνετε αυτόματα emails ή ειδοποιήσεις, υπενθυμίζοντάς τους να ολοκληρώσουν την αγορά τους, ενδεχομένως με δωρεάν μεταφορικά ή με τη χρήση ενός εκπτωτικού κουπονιού. Μπορείτε να ορίσετε το χρονικό διάστημα στο οποίο θα στέλνετε τα αυτοματοποιημένα emails, συνήθως αποστέλλονται λίγες ώρες μετά (το πρώτο) και λίγες ημέρες μετά (το δεύτερο email) από την εγκατάλειψη του καλαθιού.
3. Ειδοποίηση Χαμηλού Αποθέματος
Δημιουργήστε αίσθηση επείγοντος με την εμφάνιση μηνυμάτων όπως «Μένουν μόνο 3 τεμάχια!» σε προϊόντα με χαμηλό απόθεμα. Αυτό μπορεί να ενισχύσει την αίσθηση της αποκλειστικότητας και να αυξήσει την πιθανότητα ολοκλήρωσης της αγοράς.
4. Πόντοι Ανταμοιβής / Επιβράβευσης Πελατών
Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης μπορεί να αυξήσει την πιστότητα των πελατών σας. Επιτρέψτε στους αγοραστές να κερδίζουν πόντους με κάθε αγορά, τους οποίους μπορούν να εξαργυρώσουν σε επόμενες συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο, παρακινείτε τους πελάτες να επιστρέφουν για νέες αγορές, ενισχύοντας τη μακροχρόνια πιστότητά τους.
5. Ειδοποιήσεις Back in Stock
Δώστε στους πελάτες τη δυνατότητα να εγγραφούν για ειδοποίηση όταν ένα προϊόν που έχει εξαντληθεί γίνει ξανά διαθέσιμο. Αυτό όχι μόνο μειώνει τη δυσαρέσκεια των χρηστών, αλλά και αυξάνει τις πιθανότητες να επιστρέψουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
6. “Καλέστε μας για Τιμή ή Διαθεσιμότητα”
Για συγκεκριμένα προϊόντα, μπορείτε να αντικαταστήσετε το κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι» με ένα μήνυμα που ζητά από τον πελάτη να επικοινωνήσει μαζί σας. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για προϊόντα με μεταβαλλόμενες τιμές, ειδικές εκπτώσεις ή για είδη που απαιτούν εξατομικευμένη προσφορά.
7. Προτεινόμενα Προϊόντα & Upsells
Αυξήστε τη μέση αξία παραγγελίας προτείνοντας σχετικά προϊόντα στη σελίδα του καλαθιού και του checkout. Μηνύματα όπως «Άλλοι πελάτες αγόρασαν επίσης…» ή «Συμπληρώστε την παραγγελία σας με…» μπορούν να ενισχύσουν τις πωλήσεις και να προσφέρουν χρήσιμες προτάσεις στους χρήστες σας.
Δείτε ένα παράδειγμα πώς εμφανίζεται μήνυμα “You may also like…” στο κάτω μέρος στη σελίδα ενός προϊόντος.
και εδώ ένα παράδειγμα με τον τρόπο εμφάνισης αντίστοιχων προτάσεων (You may interested in…) στη σελίδα του καλαθιού
Συμπέρασμα
Η ενσωμάτωση αυτών των 7 λειτουργιών μπορεί να μεταμορφώσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, βελτιώνοντας την εμπειρία των χρηστών και αυξάνοντας τις πωλήσεις σας. Ωστόσο, αν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, μην ανησυχείτε! Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@webprogress.gr ή καλέστε μας στο 2103809279 και θα συνεργαστούμε για να σχεδιάσουμε τη βέλτιστη στρατηγική για το e-shop σας. Με την εμπειρία μας, θα εξασφαλίσουμε ότι οι λειτουργίες αυτές θα εφαρμοστούν σωστά και αποτελεσματικά.