Όπως όλα τα πράγματα, έτσι και το email marketing πρέπει να ακολουθεί τις εξελίξεις για να συνεχίσει να έχει αποτελέσματα. Όσον αφορά την απόδοση (ROI), παραμένει το πιο αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ, προσφέροντας αμέτρητες ευκαιρίες επικοινωνίας με τους εγγεγραμμένους χρήστες.

Εάν θέλετε να αυξήσετε τα ποσοστά των πωλήσεων σας μέσω του email marketing,  θα σας βοηθήσει  εάν εστιάσετε την προσοχή σας σε εκείνους τους ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς. Με άλλα λόγια, όσοι έχουν δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

  1.Στόχευση χρηστών που έχουν δείξει ενδιαφέρον για την υπηρεσία ή το προϊόν σας

Αλλάξτε το κλασικό τρόπο απόκτησης email μέσω των pop up παράθυρων κατά την είσοδο των χρηστών στον ιστότοπο σας. Περιμένετε οι χρήστες να δείξουν ενδιαφέρον, είτε μετά την πρώτη επίσκεψη στον ιστότοπο σας είτε αφότου έχουν περιηγηθεί σε πάνω από μια σελίδες  και τότε εμφανίστε την φόρμα συμπλήρωσης εγγραφής στο newsletter.

  2.Mobile-friendly emails

Το 60% του χρόνου που είμαστε Online, είμαστε συνδεδεμένοι από τα κινητά μας τηλέφωνα.  Παρόλο που σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν mobile-friendly ιστοσελίδες, δεν δημιουργούν responsive e-mails. Εάν λοιπόν τα emails δεν είναι βελτιστοποιημένα ώστε να προβάλλονται σωστά και σε smartphones είναι πολύ πιθανό να μην διαβαστούν. Το κείμενο μπορεί να είναι πολύ μικρό και όταν μεγαλώσει θα πρέπει οι χρήστες να κάνουν οριζόντιο scroll γραμμή-γραμμή για  να το διαβάσουν.

   3.Περιεχόμενο που έχει σημασία

Στέλνοντας email  τα οποία περιέχουν μόνο πληροφορίες σχετικές με πωλήσεις προϊόντων θα φέρει ως αποτέλεσμα αρκετοί χρήστες να κάνουν unsubscribe από την λίστα με τα email σας. Αν δεν ψάχνουν συγκεκριμένα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δεν θα δώσουν ιδιαίτερη σημασία σε emails τέτοιου περιεχομένου.  Πώς θα κρατήσουμε αμείωτο το ενδιαφέρον των εγγεγραμμένων χρηστών ; Είναι σημαντικό να στείλουμε κάτι παραπάνω από μια διαφήμιση. Ενδιαφέροντα άρθρα, ιδέες για να εμπνευστούν, how-to άρθρα, videos και άλλα είδη περιεχομένου που κρατούν το ενδιαφέρον, στέλνοντας μαζί τις προσφορές και τις εκπτώσεις μας.

  4.Προτρέψτε για άμεσα call-to-action

Επιτυχημένα emails θεωρούνται αυτά στα οποία οι αναγνώστες ακολουθούν κάποιο call-to-action.  Ωστόσο, εάν οι αναγνώστες αποφασίσουν να αναβάλουν την όποια δράση πολύ συχνά ξεχνούν να δράσουν γενικώς. Μια δοκιμασμένη μέθοδος ώστε να ακολουθήσουν οι χρήστες το call-to-action την ώρα που διαβάζουν το email, είναι το να δώσεις μια αίσθηση ότι επείγει να δράσουν. Αυτό μπορείτε να το επιτύχετε παρουσιάζοντας προσφορές με περιορισμένο χρόνο ή για περιορισμένο αριθμό χρηστών.

Συμπέρασμα

Το email marketing αν γίνει σωστά μπορεί να έχει εντυπωσιακά οφέλη για την επιχείρηση σας. Ωστόσο για να εξασφαλίσετε ότι θα έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα πρέπει να ακολουθείτε τις τελευταίες εξελίξεις. Αυτό σήμερα σημαίνει ότι απευθύνεστε σε ενδιαφερόμενους εγγεγραμμένους χρήστες, στέλνοντας τους email με χρήσιμο περιεχόμενο, φροντίζοντας να είναι ευανάγνωστα από κινητά τηλέφωνα. Και όταν θα έχετε μια προσφορά που θα τους ενδιαφέρει θα δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης που θα τους ενθαρρύνει να ενεργήσουν γρήγορα.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *