Νέα

Κατασκευή Ιστοσελίδας για γιατρούς και ιατρικά κέντρα

Ο κλάδος της υγείας αποτελεί ένα πολύ ανταγωνιστικό πεδίο, ειδικά για γιατρούς οι οποίοι διατηρούν κάποιο ιδιωτικό ιατρείο.

Σύμφωνα με έρευνες, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός χρηστών αναζητά κάποιον γιατρό / ιατρικές υπηρεσίες, μέσω του διαδικτύου. Αυτό σημαίνει πως όποιος γιατρός ή ιατρικό κέντρο θέλει να προσελκύσει υποψήφιους πελάτες θα πρέπει να εργαστεί εξίσου σκληρά στον χώρο της διαδικτυακής παρουσίας με την προϋπόθεση ότι πάντα αυτή η διαδικτυακή παρουσία θα είναι εναρμονισμένη με την ελληνική νομοθεσία.

Έχει περάσει ανεπιστρεπτί η περίοδος κατά την οποία ένας ασθενής έψαχνε κάποιον γιατρό στον Χρυσό Οδηγό. Ίσως αυτό αφορά ακόμα κάποιες μεγαλύτερες ηλικίες, πλέον όμως σε γενικές γραμμές, το διαδίκτυο και τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης έχουν τον πρώτο λόγο, στην προσπάθεια αναζήτησης ιατρικών υπηρεσιών από κάποιον χρήστη.

Έτσι, είναι απαραίτητη μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα. Απλή και σοβαρή, στο ύφος των παρεχόμενων υπηρεσιών. Πώς μπορείτε να το πετύχετε αυτό;

Παροχή αλληλεπιδραστικών στοιχείων και υπηρεσιών (interactive features)

Ένας αποτελεσματικός τρόπος ώστε να προσελκύσετε νέους πελάτες είναι να παρέχετε ευκολία στον χρήστη της ιστοσελίδας σας ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας. Υπάρχουν δύο τρόποι για να γίνει αυτό:

Χρήση Φόρμας Επικοινωνίας: Πρόκειται για έναν πολύ απλό τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας ζητώντας σας επιπλέον πληροφορίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ασφαλώς και θα μπορούσαν να σας τηλεφωνήσουν. Ωστόσο και η επικοινωνία μέσω mail ενδείκνυται γιατί προσφέρει άνεση στον χρήστη.

Online αίτηση για ραντεβού: Δώστε το περιθώριο στους ασθενείς σας, να κλείνουν ραντεβού μέσα από μια online φόρμα. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεστε και από ενδεχόμενη κακή επικοινωνία μεταξύ του ασθενή και του/της υπαλλήλου που διαθέτετε στο ιατρείο. Η γραπτή επικοινωνία έχει μεγαλύτερη ισχύ από μια προφορική συννενόηση.

Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλική προς τον χρήστη (user friendly)

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας δεν θα πρέπει να ταλαιπωρούνται προκειμένου να βρίσκουν τις πληροφορίες που ψάχνουν.

Θα πρέπει να πληγούνται άνετα και από ηλεκτρονικό υπολογιστή και από κινητά τηλέφωνα και από tablets.

Δώστε ιδιαίτερη σημασία στην άνετη πλοήγηση από το κινητό τηλέφωνο. Οι έκτακτες περιστάσεις και η αναζήτηση της διεύθυνσης του ιατρείου από έναν ασθενή που βρίσκεται καθ’ οδόν, καθιστούν απαραίτητο τον responsive σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

Συμπεριλάβετε πληροφορίες για εσάς (πχ ποιοι είμαστε, about us, κλπ)

Πρόκειται για πολύ σημαντικό στοιχείο της ιστοσελίδας σας. Δώστε την δυνατότητα στους χρήστες της ιστοσελίδας σας να σας γνωρίσουν καλά, αιτιολογώντας για ποιο λόγο πρέπει να επιλέξουν εσάς και να σας εμπιστευτούν.

Συμπεριλάβετε μια ενότητα FAQ (Frequently Asked Questions)

Πρόκειται για κάτι εξαιρετικά χρήσιμο. Οι χρήστες της ιστοσελίδας σας θα σας ευγνωμονούν δίνοντάς τους την δυνατότητα να λύσουν κάποες απορίες σχετικά με ιατρικά ζητήματα.

 

Ενώ τα παραπάνω είναι τα 4 πιο σημαντικά στοιχεία που θα πρέπει να χαρακτηρίζουν την ιστοσελίδα ενός γιατρού ή ενός ιατρικού κέντρου, μην ξεχνάτε πως υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να αποφύγετε:

Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε φωτογραφίες (με νόμιμο πάντα τρόπο). Μια ιστοσελίδα χωρίς φωτογραφίες είναι βαρετή και όπως είναι γνωστό “μια φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις”.

Μην χρησιμοποιείτε φανταχτερό design. Θέλετε οι χρήστες της ιστοσελίδας σας να επικεντρώσουν στο περιεχόμενο, βρίσκοντας εύκολα αυτό που αναζητούν και όχι να αποσπάται η προσοχή τους από ανούσια στοιχεία (συνήθως πρόκειται για animations ή για κακή χρήση χρωμάτων και γραμματοσειρών).

Μην ξεχάσετε να συμπριλάβετε τις σελίδες σας στα social media. Πρόκειται ίσως για το πιο σημαντικό εργαλείο marketing, με το οποίο θα απογειώσετε την αλληλεπίδραση με τους εν δυνάμει πελάτες σας.

Μια σελίδα στο facebook, αλλά και στο linkedin είναι πλέον απαραίτητες είτε για ιδιώτη γιατρό είτε για κάποιο ιατρικό κέντρο ή κλινική.

Μην αγνοήσετε την βελτιστοποίηση SEO (Search Engine Optimization). Για να αυξήσετε τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να μεγαλώσει η παρουσία σας στην Google, στο Bing και στην Yahoo. Αυτό σημαίνει πως δεν πρέπει να υποτιμήσετε την σημασία της κατάταξής σας στις μηχανές αναζήτησης. Αλήθεια σε ποια είναι τα αποτελέσματα όταν κάποιος πληκτρολογεί στο google “παιδίατρος Κηφισιά” ή “κτηνίατρος Γλυφάδα” ή “καρδιολογικές εξετάσεις Βουλιαγμένη” ή “οδοντίατρος Θρακομακεδόνες”;

 

Εμείς στην Web Progress κατανοούμε πλήρως το τι “πρέπει” και τι “δεν πρέπει” να περιέχει μια ιστοσελίδα που σχετίζεται με παροχή ιατρικών υπηρεσιών.

Ειδικευόμαστε στο να παρέχουμε σαφή, δημιουργική και λειτουργική διαδικτυακή παρουσία που θα στέκεται επάξια δίπλα στην επιστημονική σας αρτιότητα. Με την δημιουργία μοναδικού, υψηλών προδιαγραφών web design, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να προσελκύσετε νέους εν δυνάμει πελάτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *