Το TikTok Business Center και Ads Manager παρέχουν τα εργαλεία που χρειάζεστε για τη δημιουργία και τη διαχείριση διαφημίσεων στο TikTok.
5 λόγοι για να επιλέξετε το TikTok για τις διαφημίσεις σας:
- Το TikTok αξιοποιεί την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας καθώς (εκτός από το Facebook) μπορείτε πλέον και στο TikTok να εγκαταστήσετε Pixel το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε να “λοκάρετε” τους επισκέπτες της ιστοσελίδας και να τους εμφανίσετε αργότερα διαφήμιση της επιχείρησής σας.
- Υπολογίζεται ότι κατά μέσο όρο, το κόστος ανά αποτέλεσμα από μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στο TikTokείναι 0.001 – 0.01 ευρώ / view και 0.01 – 0.02 ευρώ ανά νέο follower. Το κόστος αυτό είναι σχεδόν 30 φορές κάτω από το αντίστοιχο κόστος του Facebook.
- Το TikTok, ως η πιο σύγχρονη Social Media πλατφόρμα, αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία σήμερα, καθώς ο ανταγωνισμός στο κομμάτι των διαφημίσεων, είναι ακόμα περιορισμένος. Είναι σχετικά λίγες οι επιχειρήσεις που διαφημίζονται στο TikTok στην Ελλάδα. Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για μια πλατφόρμα που ακόμα είναι δύσκολη (για τον μέσο χρήστη) η δημιουργία του Business Center και του Ads Manager. Επίσης, αρκετοί δεν γνωρίζουν το πόσο αποδοτικές μπορεί να είναι οι διαφημίσεις στο TikTok. Ρίξτε μια ματιά στον κλάδο που ανήκετε. Οι ανταγωνιστές που διαφημίζονται στο TikTok (με εξαίρεση έναν – δυο κλάδους) μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Ότι υπάρχει αρκετά ελεύθερο έδαφος, εκεί έξω, στον κόσμο του TikTok προκειμένου να απευθυνθείτε με μοναδικό τρόπο σε ένα νέο κοινό.
- Το TikTok συγκεντρώνει τόσο χρήστες που έχουν λογαριασμούς στις υπόλοιπες Social Media πλατφόρμες, όσο και χρήστες που έχουν αποκλειστικά TikTok λογαριασμό. Δεν είναι όμως μυστικό, ότι στο TikTok συγκεντρώνονται και χρήστες που έχουν αποχωρήσει / κουραστεί από άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ας εμπιστευτούμε, όμως, και τα νούμερα:
- Το 67% των χρηστών του TikTok συμφωνούν ότι η πλατφόρμα τους ενέπνευσε να ψωνίσουν ακόμα και όταν δεν ήταν αυτός ο σκοπός τους.
- Το74% των χρηστών του TikTok αναφέρει ότι το TikTok τους ενέπνευσε να μάθουν περισσότερα για ένα προϊόν ή μια επωνυμία στο διαδίκτυο.
- Το 66% των χρηστών του TikTok συμφωνεί ότι το TikTok τους βοήθησε να διαλέξουν το προϊόν ή/και την υπηρεσία που επιθυμούν να αγοράσουν.
- Το TikTokέχει περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια λήψεις.
- Οι ενεργοί χρήστες του TikTok υπολογίζονται περίπου στα 600 – 800 εκατομμύρια.
- Η σύνδεση των χρηστών στο TikTok είναι κατά μέσο όρο 6 φορές την ημέρα.
2 μύθοι σχετικά με το TikTok
ΜΥΘΟΣ: Στο TikTok συμμετέχουν μαθητές και οι μαθητές δεν ανήκουν στο target group μας. Απευθύνεται σε πολύ νεαρές ηλικίες
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Αυτό ίσχυε παλιότερα, όταν ήρθε το TikTok στην Ελλάδα και όταν ξεκίνησε τη λειτουργία του. Πλέον, ολοένα και μεγαλύτερες ηλικίες μπαίνουν στον χώρο του TikTok.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο Available Audience όταν ξεκινάμε μια καμπάνια στο TikTok που απευθύνεται σε κοινό που ζει στην Ελλάδα:
Ηλικίες 13-17: Too Narrow (πολύ μικρό κοινό, τόσο ώστε δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία).
Ηλικίες 18-25: 1.053.000 – 1.288.000 χρήστες
Ηλικίες 25-34: 707.000-866.000 χρήστες
Ηλικίες 35-44: 421.000-516.000 χρήστες
Ηλικίες 45-54: 242.000-296.000 χρήστες
Ηλικίες 55+: 130.000-159.000 χρήστες
Από τα παραπάνω διαθέσιμα στοιχεία βλέπουμε ότι όσο περνάει ο καιρός ο ηλικιακός μέσος όρος στο TikTok μεγαλώνει.
ΜΥΘΟΣ: Οι διαφημίσεις στο TikTok είναι πολύ πιο ακριβές από ότι στο Facebook ή στο Instagram.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Στο TikTok στην αυτοματοποιημένη καμπάνια είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε budget τουλάχιστον 10€ ανά ημέρα, ενώ στην custom καμπάνια (εκεί δηλαδή που αλλάζουμε και βάζουμε custom ρυθμίσεις) πρέπει να βάλουμε budget τουλάχιστον 20€ ανά ημέρα. Στο Facebook / Instagram το ελάχιστο budget είναι 1€ την ημέρα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι οι διαφημίσεις στο Facebook / Instagram είναι πιο οικονομικές.
Αυτό που πρέπει πάντα να κοιτάμε είναι τη σχέση κόστος / αποτέλεσμα. Για παράδειγμα στο TikTok, με 100€ μπορεί να φέρουμε στο λογαριασμό μας 5000 νέους followers, ενώ στο Facebook με το ίδιο κόστος μπορούμε να φέρουμε (κατά μέσο όρο) γύρω στους 300-400 νέους followers. Η διαφορά είναι συντριπτική υπέρ του TikTok. Απλά το TikTok μας αναγκάζει να ξοδέψουμε το budget των 100€ σε 5-10 ημέρες, ενώ το Facebook μας δίνει το δικαίωμα να ξοδέψουμε το budget αυτό σε 100 ημέρες. Αυτό δεν σημαίνει ότι το Facebook είναι πιο οικονομικό. Όπως είπαμε αυτό που έχει σημασία είναι τι αποτελέσματα φέρνει το να ξοδέψουμε κάποιο budget και όχι το πόσο budget είμαστε υποχρεωμένοι να ξοδεύουμε ανά ημέρα.
Πως να ξεκινήσετε να διαφημίζετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με το TikTok Ads Manager:
- Επιλέξτε τον στόχο σας: Ορίζοντας την κατάλληλη στόχευση, το TikTok Ads Manager θα βελτιστοποιήσει την καμπάνια σας ανάλογα. Αυτό θα έχει ποικίλα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας, όπως η αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστοτόπου σας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων και η προσέλκυση νέων δυνητικών πελατών.
- Επιλέξτε το κοινό σας: Επεκτείνετε το κοινό σας, ορίζοντας μια ποικιλία επιλογών στόχευσης. Δημιουργήστε “CustomAudiences” και “LookalikeAudiences” για να προσελκύσετε εκ νέου και να προσεγγίσετε άτομα παρόμοια με τους υπάρχοντες πελάτες σας.
- Ορίστε τον προϋπολογισμό σας: Ορίστε τον ημερήσιο ή γενικό προϋπολογισμό σας, για να μην πληρώνετε ποτέ περισσότερα από όσα επιθυμείτε. Επιπρόσθετα, μπορείτε να προσαρμόσετε ή να διακόψετε τη διαφήμισή σας ανά πάσα στιγμή.
- Σχεδιάστε τη διαφήμισή σας: Μεταφορτώστε τα βίντεο ή τις εικόνες σας, ή δημιουργείστε ένα νέο βίντεο χρησιμοποιώντας τη σουίτα εύχρηστων εργαλείων δημιουργίας βίντεο.
- Μεταβείτε ζωντανά: Όταν δημοσιευτεί η διαφήμισή σας, ο TikTok Ads Manager θα διασφαλίσει ότι η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή, ανάλογα βέβαια και με τις ρυθμίσεις που έχετε επιλέξει.
- Μετρήστε τα αποτελέσματά σας: Παρακολουθήστε και βελτιστοποιήστε τις TikTok καμπάνιες σας με τα εργαλεία αναφοράς του TikTok Ads Manager. Τα στοιχεία που παρέχει το TikTok Ads Manager διευκολύνουν στο να πάρετε τις περισσότερο σημαντικές πληροφορίες που αφορούν την επιχείρησή σας.
Ειρήνη Γαλάνη,
Web Developer & Tik Tok account manager